Rólunk

Cégünket 1994-ben alapítottuk. Alapvetően kereskedelmi szándékkal hoztuk létre vállalkozásunkat. A belföldi kis és nagykereskedelem kipróbálása után kelet-európai irányában próbáltunk szerencsét. Partnereinkkel barter kereskedelmet folytattunk évekig. 1996-ban lehetőséget láttunk az export, import vámügyletek lebonyolításánál való közreműködésre, valamint a vámáruk raktározásában. 1996- óta folyamatosan dolgozunk a vámhivatallal. Megvásároltuk mostani telephelyünket és létrehoztunk egy vámszabadterületet, ezután raktárak építésébe kezdtünk. (jogszabályváltozások miatt felszámoltuk a vámszabadterületünket)

1997-ben létrehoztuk vámraktárunkat és a vámügynöki tevékenység mellett raktározási tevékenységbe fogtunk. Cégünk a kelet-európai kapcsolatait folyamatosan erősítette és raktározási tevékenységünk folyamatosan nőtt. Vállalkozásunk a vámjogszabályok változásából adódó vám egyszerűsítéseket folyamatosan figyelte és lehetőség szerint az elsők között vezette be. 

2012-ben megszereztük az AEO státuszt. Partnerink többsége harmadik országos gazdálkodó. Cégünk folyamatosan figyeli a piaci lehetőségeket és új irányokat épít ki, igényeknek megfelelően.

Vámtevékenységünk során partnereink áruforgalmi folyamataiban jelentős részt vállal Cégünk. Két telephellyel rendelkezünk Magyarországon, Szolnokon illetve Cegléden. A beérkező árukat vámraktárunkban partnereink részére beraktározzuk. Az áruk értékesítése után partnereink megbízzák Cégünket a szakszerű vámkezelési folyamatok lebonyolításával.

Ezen felül a globális terjeszkedés is kezdetét vette. Rendelkezünk Kínában is raktár helyiséggel, ez lehetőséget biztosít számunkra és partnereink számára a teljes logisztikai láncolat kontrolljára. Szerbia szintén felkerült a terjeszkedési listára, itt is számos lehetőséget tudunk biztosítani a partnereink számára. Európa kapujaként legfőképp Pireuszt illetve Kopert használjuk több évi tapasztalatból kifolyólag.