Cargo Service

Export/ Import vámkezelés

Transit, 40 000, 40 410, 42 000 típusú vámeljárások, vámraktározás

Teljes körű logisztika

Vállaljuk Kínából, Magyarországra való szállítást, akár vízi, vasúti, légi, közúti fuvarozást.

Világ számos helyszínén

Kínában, Görögországban, Szerbiában, Magyarországon rendelkezünk vám/adóraktárral.

Főbb tényezők

A tengeri szállítmányozás a távolság és a megmozgatott árutömeg szempontjából a legnagyobb forgalmú közlekedési ágazat. A világ árukereskedelmének a 70%-át bonyolítják le tengeri áruszállítással. Magyarországon feladott export, és Magyarországra érkező import szállítmányai a tranzit országok kikötőinek érintésével jutnak célba. Általunk leggyakrabban használt európai kikötők: Pireusz (GR), Koper (SI)

Ma már talán mindenki számára evidencia, hogy az EU tagországai közötti áruforgalmat nem terheli vám, az áruk szabadon áramolhatnak. Ez persze csak (nagy) részben igaz, hiszen az ún. nem- Uniós áruk, azaz azon import eredetű áruk, amelyeket nem helyeztek szabad forgalomba valamely tagországban, vámellenőrzés alatt állnak a tagországok közötti forgalomban, és ha ilyen árut szerez be egy hazai cég, akkor azt érkezéskor vámkezeltetni kell, szabad forgalomba helyezéskor pedig vám- és ÁFA fizetési kötelezettség is felmerülhet. Szoros kapcsolat a hatóságokkal.

Szolgáltatásaink

Kínából- Magyarországra

Rendelkezünk Kínában gyűjtőraktárral, ahová a partner összegyűjtheti az áruját, és továbbítjuk Önnek Magyarországra.

Pireusz/Koperből- Magyarországra

Vállaljuk az Európába belépés utáni logisztikát, vámügyintézést az Ön számára.

Kínából- Szerbián keresztül Magyarországra

Rendelkezünk Szerbiában gyűjtőraktárral, ahová közvetlenül Belgrádba érkezik meg a vasút, és itt kerül kirakodásra az áru, egyéb előnyöket adva ezáltal. 

EU-n belülről, EU-n kívüli helyszínekre

Partnereink számára vállaljuk, hogy Európa szerte kiválasztott, megrendelt árukat elszállítsuk a kívánt helyszínre.

Komplett és gyűjtő tengeri szállítás

FCL (Full Container Load) - LCL (Less than Container Load)

Ha van elegendő áru szállításához, a legjobb és legolcsóbb megoldás a teljes konténerszállítás. Az FCL-ben az áruk ugyanabban a konténerben maradnak, amely egy feladó tulajdonában van, csak egy B/L kiállítására kerül sor. Amikor az FCL szállítmány megérkezik a végső kikötőjébe, akkor kirakodik a hajóból, és a szállítmányt a végső rendeltetési helyre szállítják. Ezenkívül általában az FCL gyorsabb és biztonságosabb, mint az LCL, a kevésbé általános kezelhetőség miatt.

Ha nincs nagy mennyiségű, egy teljes konténert kitöltő áru mennyiség, akkor érdemes LCL-t választani. LCL konténer más feladók árujával kerül rakományra. A konszolidáló teljes konténert fog lefoglalni, és elkülöníti a különféle feladók megrendeléseit. Minden szállítást a végső rendeltetési helyre szállítanak akkor is, ha a végső rendeltetési hely eltérő. Az ilyen konténerben szállított termékek szállítási ideje kis idővel többet vesz igénybe a szortírozás és a kikötő-lerakóhely közötti szállítás miatt .

.

Az ember sokat vihet végbe erői egyikének célszerű felhasználásával, a rendkívülit is több képességének szövetkezése által, de egyedülálló, nem is remélhető teljesítményre csak akkor képes, ha minden tulajdonsága együttesen lép a sorompóba. 

               Johann Wolfgang von Goethe  

Árajánlat kérés